Cara Merawat Jerawat Dengan Shaklee

Stress dengan masalah jerawat dan balik-balik mencuba pelbagai cara merawat jerawat?

Semua orang pasti mengidam kulit muka yang sihat, halus dan gebu kan.. termasuklah diri saya.

Hari ni mau kongsikan testimonial jerawat adik-adik manis dari kulit muka berjerawat, kusam & berparut menjadi kulit Lembut & Gebu selepas mengambil ESP, Vit C, Vit E dan GLA Complex untuk merawat jerawat mereka.

Parut Jerawat Makin Pudar dan Hilang denga Set Jerawat Shaklee

Jerawat Batu Makin Mengecut dan Hilang

Muka Berjerawat Teruk dan Bernanah.
Kini dah Gebu dan Halus Kulit Muka Dengan
Set Jerawat Shaklee



Bagamana produk merawat jerawat ini membantu menyihatkan kulit kembali.

Vita-E Complex
√ Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
√ Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
√ Menjaga kelembapan kulit
√ Memudarkan parut jerawat
√ Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel

Vita-C
√ Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
√ Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
√ Mencerahkan kulit dan memudarkan parut jerawat

ESP
√ Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
√ Bantu hilangkan parut jerawat di muka & stretchmark
√ Menghasilkan sel-sel kulit yang sihat dan bersih

GLA Complex 
√ Menghilangkan jerawat dan parut dengan berkesan.
√ Memperlahankan proses penuaan.
√ Memberikan tona warna kulit muka sekata.
√ Membantu mengurangkan keradangan pada kulit.
√ Membetulkan hormon
√ Sangat sesuai untuk mereka yang memiliki kulit jerawat batu.

Ini lah antara khasiat Vit E, Vit C, ESP dan GLA Complex yang membantu merawat jerawat kita.

=================================
Perkongsian testimonial dari Lily yang trauma dengan jerawat teruk bernanah dan akhirnya muka kembalij sihat dan lawa.

Hello 🙋🏻saya mau share kisah saya ...
Mmg dri dulu berjerawat teruk.. try macam2 produk.. beli d farmasi segala .. ending dia,makin lgi menjadi 
✔️mengelupas
✔️pedih tak terkata mcm koyak sdh sa punya kulit ni tau
✔️bernanah ada darah2 lagi 
Macam-macam la... bermula la saya dipandang semacam... macam mereka geli nampak muka sy.. siapa yang tidak down masa tu kan.. sy memang down berabis tahap gaban
Sampai boyfriend saya jadi tempat saya kasi lepas kemarahan saya terus dia tidak brani mau cakap apa-apa pasal kulit saya... 
✔️stress
✔️give up 
Macam2 perasaan sy masa tu... Tuhan ja la yg tau.. 
Tahun lalu, kakak saya paksa makan vit c plus shaklee (lama sudah saya tau ni shaklee cuma belum pernah cuba) .. sy masuk member,beli vit c plus.. itu jer akak mampu.. masa tu bulan 8 2016... alhamdullilah lepas 3bulan, ada pula perubahan dia punya excited masa tu.. jadi saya tambah lagi ESP sama GLA ... sampai skarang saya makan 3 tu utk kulit... ada juga yg lain tapi sy fokus 3 ni dulu
Makan-makan sampai la skarang ni,tinggal parut jak percaya ka? Ada gambar sy ni sbgai bukti... hehe 
Skarang ni bukannya tiada jerawat.. jerawat ada juga tapi tidak la SETERUK mcm dulu... jerawat naik sebiji dua masa mo period n lepas period 😘
Perkongsian Testimonial dari Lily

Jika anda mengalami masalah jerawat dan dah cuba macam-macam rawatan, anda boleh cuba ikhtiar dengan Set Jerawat Shaklee ini.

Untuk Order, Sila klik kotak biru untuk Online Order. Jika ada sebarang soalan, boleh hubungi saya bila-bila masa.

              KLIK SINI UNTUK ORDER :
 Order Set Jerawat Shaklee


Sylvia Yong | ID: 591956 | Call / SMS / Whatsapp 014-3559395

Email: sylvia.shaklee@yahoo.com
Facebook : Sylvia Yong







4 comments:

momstercantik said...

Ramai dah dapat kesan positif kan dengan suplemen shaklee 😍

Jida said...

Bukan sahaja kulit bertambah cantik, kesihatan juga bertambah baik.

Unknown said...

Ambil dapat kulit cantik, pakej sekali badan sihat. Syukurlah.

Unknown said...

Wow wow wow