HILANGKAN SAKIT SENDI DAN LUTUT DENGAN SHAKLEE

Masalah sakit sendi dan lutut bukan sahaja orang tua akan mengalaminya, malah zaman sekarang orang muda juga mengalami masalah yang sama. Pernah kamu dengar lutut kamu sendiri berbunyi? Bila duduk di kerusi atau bersila di atas lantai lama, akan terasa lutut dan sendi sakit? Itu merupakan antara tanda-tanda awal sakit sendi dan lutut.

Mak saya berusia 73tahun dan beliau sering mengadu tidak boleh berdiri terlalu lama sebab sendi pergelanggan kaki dan lutut rasa kebas dan lenguh. Lebih-lebih lagi kalau bawa mak keluar jalan-jalan di shopping mall, dia rasa bahagian lutut sangat sakit akibat geseran berlaku di antara tulang-tulang yang kekurangan "cushion". 

Tetapi sejak saya bagi mak makan set sendi shaklee iaitu terdiri daripada Advanced Joint Health Tablet (AJHT), Ostematrix dan OmegaGuard secara konsiten, tiada lagi keluhan sakit sendi dan lutut dari mak. Syukur kerana pergerakan mak lebih cergas dan bebas dari sebelum ini.



SET SENDI SHAKLEE



Antara Kebaikan Set Sendi Shaklee :

Advanced Joint Health Tablet (AJHT) 
  • Menyokong pergerakan dan kelenturan sendi. 
  • Ianya hasil ramuan aktif seperti Boswellia bagi menjaga dan memenuhi fungsi sendi-sendi lutut, punggung, tulang-belakang serta jari-jari kaki dan tangan.


Ostematrix 
  • Membekalkan nutrien-nutrien harian; terutamanya kalsium. 
  • Ia membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang.
  • Tulang-tulang sihat inilah yang akan menyokong berat badan serta menggerakkan berbagai-bagai otot untuk kekal cergas!


Omega Guard 
  • Mampu mengurangkan inflamasi dan radang sendi. 
  • Kandungan asid lemak Omega-3 & Glukosamina dalam setiap kapsul mengurangkan pelbagai penyakit sendi. 
  • Kandungan Omega juga memberi kuasa pelincir kepada sendi-sendi kita.



Sebenarnya ada bermacam-macam kelebihan lain jika anda mula menggunakan vitamin-vitamin di atas mulai hari ini. Antaranya, DHA & EPA dalam Omega Guard menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang diperlukan dalam pemakanan seharian. Selain itu, kandungan magnesium, vitamin D, zink, tembaga dan manganese dalam Ostematrix membantu memelihara kesihatan tubuh badan. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


                         


Sila Klik sini utk order :


Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:



Sylvia Yong | ID: 591956 | Call / SMS / Whatsapp 014-3559395


Email: sylvia.shaklee@yahoo.com


OR

Add saya sebagai Friend di FB Sylvia Yong


No comments: