Mealshake Untuk Kanak-Kanak Cerewet Makan

Kesiannya! Anak dibagi makan nasi dengan sup kosong ja!!!

Itu dia. Anak yang cerewet makan aka picky eate
Orang tdk kenal mesti ingat mama dia tamak makan bila tengok anak kena bagi nasi campur dengan sup kosong ja... sedang mama dia makan tu daging ayam sepiring.

Harap tiada yg ambil video kasi viral..

Kalau mau tau, anak saya ni si Jason ni sangat-sangat cerewet makan. Hanya makan ayam goreng bersalut tepung, homemade chicken nugget, mee goreng basah dan bubur ayam sahaja.

Disebabkan kecerewetan dia ni, saya sangat risau dia kekurangan nutrisi dan immune system lemah sebab selalu sakit bila mula masuk taska pada tahun 2012.

So saya pun sibuk mencuba pelbagai multivitamin yg dibeli dr farmasi termasuk produk femes yg selalu diiklankan d TV. Tapi, smuanya tdk memberi kesan positif pada dia.

Saya masih hunting sana sini vitamin pembuka selera dan kuatkan immune system utk dia. Akhirnya saya nampak iklan Mealshake yg diiklankan dalam facebook oleh Master Aya Chalo aka upline saya sekarang pada 26hb Dec 2012. Terus saya PM dia dan beli Mealshake dari dia.


Selepas 3 hari bagi Jason minum Mealshake, nampak perubahan dari segi nafsu makan dia. Dulu saya kejar dia untuk kasi makan tapi selepas kena penagan mealshake, dia pula balik-balik kejar kita di dapur untuk cari makanan. hehehe..


 MealShake Pelengkap Nutrisi Untuk Tumbesaran Kanak-Kanak
Mama Tidak Risau Sangat Anak Cerewet Makan Kekurangan Nutrisi Sebab MealShake Kan Ada.

Hati mama mana tidak berbunga bila tengok anak berselera makan dan badan makin sihat. Walapun dia kelihatan "kurus kering" tapi immune system dia kuat, jarang deman dan sakit berbanding sebelum ambil mealshake.

Walaupun dia cerewat makan sampai hari ni, tapi saya tdk lagi risau sebab MEALSHAKE mengandungi 19 jenis MultiVitamins dan MultiMineral yg cukup nutrisi untuk tumbesaran dan sistem immunisanya.



19 jenis MultiVitamin & MultiMineral yang terdapat dalam Mealshake mempunyai khasiat dan fungsi untuk tubuh badan anak-anak kita.

√ Calcium & Vit D : Tulang & gigi sihat.
√ Protein, Lemak & Karbohidrat : Utk perkembangan tumbesaran yg sihat,pemulihan dan tenaga.
√ Vit A, C, E : Anti oksida utk mengekalkan kulit yg cantik dan memperbaiki tisu.
√ Vit B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic : membantu sistem saraf.
√ Vitamin A: penglihatan yg baik.
√ Vit C, E dan Bs : Melawan jangkitan, membaiki tisu.
√ Vitamin C : Gusi, gigi dan kulit sihat.
√ Sodium : Keseimbangan Bendalir.
√ Vitamin B : Penghasilan tenaga, Fokus dan daya tumpuan.
√ Serat Pemakanan: membantu sistem pencernaan dan atasi sembelit


 MealShake Pelengkap Nutrisi Untuk Tumbesaran Kanak-Kanak
MealShake Pelengkap Nutrisi Untuk Tumbesaran Kanak-Kanak


Selain Mealshake membantu membuka selera makan, mealshake juga bantu elak masalah sembelit dan mengurangkan kulit sensitif / eczema.

Mealshake boleh dijadikan sarapan segera dan snek khasiat untuk anak-anak.

Untuk ibu-ibu yang mempunyai kerisauan macam saya, boleh cuba mealshake untuk anak kita.

Healthy Kids have Happy Life!


================================================================

Jika anda ingin mengetahui mengenali MealShake lebih lanjut, hubungi saya sekarang.

Klik sini utk order :



Sylvia Yong | ID: 591956 | Call / SMS / Whatsapp 014-3559395

Email: sylvia.shaklee@yahoo.com
FB Pages: J&J Vitamin Shoppe
Add saya sebagai Friend di FB Sylvia Yong




No comments: