Shaklee Kerjaya Saya ~ Saya Pengedar Shaklee Dan Bisnes Mentor

{ Shaklee Kerjaya Saya }

Dari kecil sampai la tamat pengajian, tidak pernah terlintas dalam pikiran saya untuk jadikan MLM sebagai kerjaya.

Masa di bangku sekolah, bercita-cita tinggi mahu jadi cikgu la, doktor la, engineer la tp tidak pernah sebut pun mahu jadi ahli perniagaan; apatah lagi jadi agen MLM yg dipandang serong, dipandang hina zaman dulu-dulu.

Tapi semua ni berubah pada 27hb Dec 2012. Saya berdaftar sebagai ahli shaklee dan terus bergiat aktif dalam dunia MLM (kalau pikir balik macam tidak percaya pula) setelah melihat anak saya mendapat kesihatan yg baik bersama supplement shaklee.

Dalam Shaklee, pendapatan bukan fokus utama kami tetapi kami lebih mengutamakan kesihatan orang2 sekeliling kami agar kehidupan mereka lebih bahagia dan gembira bila memiliki kesihatan yg baik.

Kami hanya KONGSIKAN kebaikan yg ada pada Shaklee. Kami tdk main "head hunter" atau simpan stok ribu riban d bawah katil. Kami buat dgn hati yg ikhlas utk membantu lebih ramai orang mendapat side income melalui "PERKONGSIAN" ilmu dan kebaikan shaklee.
Ini lah Beauty of Shaklee yg membuatkan saya trus bersama MLM Shaklee.

Jika anda seorang surirumah atau seorang pelajar ataupun seorang yg ingin mencari pendapat sampingan, kami sangat mengalu-alukan anda utk buat bisnes shaklee.
Hanya dgn yuran rm68.90, anda boleh mula berbuat bisnes.

Hubungi saya:

Sylvia Yong
014-3559395
Agen Shaklee anda & Biz Mentor


No comments: