Testimonial Vivix Untuk Pesakit Stroke

Hari ini, saya ingin kongsikan Testimonial Vivix membantu Pesakit Stroke.

Seperti kita tahu, angka Pesakit Stroke semakin hari semakin meningkat dan kini stroke bukan sahaja meyerang warga emas, malahan umur 20an juga berisiko kena stroke.


Stroke merupakan serangan yang berlaku pada otok yang terjadi secara mendadak akibat pembuluh darah otak tersumbat atau pecah. Punca utama stroke disebabkan oleh masalah Hipertensi (penyakit tekanan darah tinggi), kolestrol, arteriosklerosis (pengerasan pembuluh darah), gangguan jantung, diabetes dan faktor keturunan yang mempunyai sejarah stroke.

Bagaimana VIVIX dapat membantu Pesakit Strok?

~ VIVIX membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang rosak dan tidak normal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari.
~ VIVIX membantu menghasilkan semula sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot dan menggalakkan sel menjadi sihat semula.
~ Ramuan VIVIX adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (Kandungan yang ada dalam anggur muscadine) yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel.

~ Ramuan VIVIX sangat tinggi anti-oksida yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh.
~ VIVIX membantu menurunkan paras kolesterol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL (kolesterol jahat). Oksidasi LDL ini yang akan menyebabkan serangan jantung.
~ Ramuan 4 jenis bahan utama VIVIX menggalakkan pertumbuhan semula mitokondria (penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita.
~ Ramuan VIVIX sangat membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol malah membantu dalam mengekalkan berat badan ideal.

~ Ekstrak Elderberry pula membantu dalam perlindungan tubuh terhadap penyakit kardiovaskular, strok serangan jantung.
~ Ekstrak Purple Carrot membantu dalam kesihatan salur darah dan platlet yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.
=======================================================
Testimonial 1 : Perkongsian Isteri  Pesakit Stroke

"Pertuturan makin pulih setelah mengambil vivix hampir setahun."

"Saya Hafza; Ini suami saya yang mengalami Stroke ada ARIL 2014. Doktor mengesahkan otak kirinya membengkak dengan ceat. Hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami. Saya bersetuju tanpa berpikir panjang kerana tiada pilihan lain.

Pada MEI 2014, suami masih lagi tidak sedar dan doktor memberitahu saya yang sel-sel otak di bahagian kiri tela mati dan ada 3 kemungkinan yang akan terjadi pada suami. Sama ada tidak mengingat siapa diridia dan ahli keluarga, atau boleh mengingati tapi cepat lupa atau mengalami masalah pertuturan.


Alhamdulillah.. Allah Maha Besar.. bila dia dah sedar dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga. Cuma yang menjadi masalah bila setiap pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Mulai dari itu, saya cuba bagi dia VIVIX setiap malam dengan 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati di otak dia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.


Alhamdulillah, setelah hampir setahun, saya berikan VIVIX, pertuturan suami semakin pulih dan doktor pin puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap. Suka saya bila doktor cakap macam tu.


Terima kasih Shaklee telah membantu menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga pada upline saya yang memahami keadaan saya dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantu pulihkan suami saya."



Vivix Untuk Pesakit Stroke
Testimonial 1 : Perkongsian Isteri Pesakit Stroke


Testimonial 2 : Perkongsian Anak  Pesakit Stroke

Mak saya kena stroke 5hb Nov lalu. Semalam genap sebulan. Tangan, kaki mak tak boleh gerak. Mak tak berapa boleh bercakap. Alhamdulillah, setelah hampir seminggu lebih mak minnum Vivix, hari ni mak dah boleh jalan pakai tongkat. Kaki puhn dah boleh angkat tinggi tangan dah boleh angkat cuma tidak boleh genggam lagi. Bercakap pun semakin ok. Alhamdulillah,  doa saya sebelum habis cuti sekolah, mak dah boleh jalan allh tunaikan. Syukur sangat. Vivis memang membantu mak. Alhamdulillah.
Testimonial 2 : Perkongsian Anak Pesakit Stroke

================================================================

Jika anda ingin mengetahui mengenali Vivix lebih lanjut, hubungi saya sekarang.

Klik sini utk order :



Sylvia Yong | ID: 591956 | Call / SMS / Whatsapp 014-3559395


Email: sylvia.shaklee@yahoo.com


OR

Add saya sebagai Friend di FB Sylvia Yong

No comments: