Testimonial Masalah Saraf Bell's Palsy

Bell’s palsy adalah satu penyakit kelumpuhan muka idiopatik (tidak diketahui punca) akibat disfungsi saraf tengkorak VII (saraf muka) yang mengakibatkan ketidakupayaan mengawal otot muka pada bahagian yang terjejas.

Testimonial Masalah Saraf Bell's Palsy

Hari ni saya kongsikan Testimonial dari penghidap Bell's Palsy yang mengamalkan Vivix.

Vivix mempunyai resveratrol yang anti-oksidanya yang tinggi membantu sel-sel dan DNA yang rosak diganti dengan sel-sel yang baru. Dam Vivix juga memberi tenaga pada sel yang lemah (mintokondria) agar sel bertenaga kembali dan berfungsi normal.


===============================
Ikuti perkongsian Puan Faiza Suhada yg merupakan pengidap Bell's Palsy.

Pada tarikh 2 Oktober 2015, saya bangun dan lihat sebelah muka saya dah jatuh.

Saya tak boleh senyum, mata tak boleh tutup, air mata mengalir macam menangis, sakit, rasa tegang je. Doktor sahkan saya diserang bellpalsy. Ianya bukan STROKE tapi kelemahan sebelah otot muka

Saya diberikan steroid oleh Doktor. Punca UNKNOWN. Tapi maybe sebab saya menyusukan dan baru lepas bersalin.

Kemudian saya putuskan untuk tidak mengambil sebarang steroid lagi selepas tu. 

Apa yang saya ambil adalah
✅SPECIAL DOSE Vivix

Dan consume
1️ - Omega guard
2 - Bcomplex
3️ - Vitamin E
dengan extreme

Saya juga menjalani fisioterapi.

Alhamdullilah selepas 90hari, saya diberi kesempatan SENYUM kembali.

Kalau ade ahli keluarga / sahabat handai yg mengalami berikan support.

Ia bukan mudah seperti dijangka
Saya dan sahabat #bellpalsy sahaja yg tahu apa yg kami rasa.

Actually its more to self confidence / esteem
Tapi serius is MANIS untuk diingati.

Dalam calender kehidupan
Hadiah dari Allah
Harap ia menghapus dosa-dosa saya

Testimonial Bell's Palsy dari Puan Faiza Suhada

===============================
Jika anda mengalami masalah seperti di atas dah cuba macam-macam rawatan, anda boleh cuba ikhtiar dengan Vivix Shaklee ini.

Untuk Order, Sila klik kotak biru untuk Online Order. Jika ada sebarang soalan, boleh hubungi saya bila-bila masa.


              KLIK SINI UNTUK ORDER :

 Order Vivix


Sylvia Yong | ID: 591956 | Call / SMS / Whatsapp 014-3559395

Email: sylvia.shaklee@yahoo.com
Facebook : Sylvia Yong

6 comments:

Ros Ahmad said...

Kena rawat cepat-cepat bells palsy ni.

Wazie Wahidah said...

Takutnya bell's palsy ni. Lagi2 tidak tau punca. Sambil buat treatment dengan hospital, kita ikhtiar jugak dengan Shaklee.

Jida said...

alhamdulillah, banyak testimoni vivix ni.. ikhtiar untuk yang ada bells palsy

Unknown said...

Syukur dengan ikhtiar suplemen boleh membantu penyakit ni

Sue Anna said...

Vivix suplemen trbaik utk penyakit bell palsy..

Sis Collen said...

Takutnya dengan bell palsy ni... Ikthiar dengan vivix sangat membantu..