Top 10 Best Seller Shaklee in Malaysia

Jeng jeng jeng... Hari ni saya ingin memperkenalkan Top 10 Best Seller Shaklee di Malaysia.

Ini merupakan barisan Top 10 Best Seller dalam Shaklee.

Mari saya memperkenalkan secara ringkas produk2 yang terlajak habis ni☺.

1. Vivix - satu-satunya produk yang berbentuk cecair di Shaklee. Vivix sangat exclusive dan dipatenkan ini dihasilkan oleh bahan botani yang terunggul iaitu Anggur Mascadine, Lobak Uggu, Polyganum Cuspidatum dan Elderberi Eropah yang kaya dengan Polifenol menjadikan Vivix mempunyai resverator 10 kali ganda daripada resveratrol d pasaran.


2. ESP - Protein yang dihasilkan daripada kacang soya non-gmo yang bermutu tinggi. Minuman instant berkhasiat yang digemari ramai.


3. OmegaGuard - Minyak ikan yang dibuat 3kali penyulingan bagi memastikan bebas dari sebarang merkuri dan bahan merbahaya. Minyak ikan yang kaya dengan omega-3 sesuai untuk kanak-kanak sehingga warga emas.


4. Vit C Plus - mempunyai system sustained release yang melepaskan 100mg setiap jam selama 5 jam bagi memastikan penyerapan sempurna dalam badan. Diperbuat daripada ekstrak Jagung yang sangat selamat untuk orang yang ada gastrik.


5. OsteMatrix - Kalsium Shaklee yang dilengkapi dengan Magnesium dan beberapa mineral menjadi OsteMatrix sangat membantu dalam masalah kekejangan otot, sakit tulang sendi, sembelit dan juga osteoprosis.


6. Alfalfa Complex - Raja segala Tumbuhan ni hanya diproses di California dengan mengambil daun alfalfa sahaja. Terdapat lebih 300 jenis nutrient dalam Alfalfa Complex. Kalu di Malaysia, dikenali sebagai Kacip Fatimah yg sangat berkhasiat untuk wanita.


7. Vita E - Mengandungi Selenium menjadikan Vit E lebih powerful. Selain untuk kecantikan, Vit E bagus untuk jantung dan kesuburan lelaki.


8. Vitalea Iron Formula - Merupakan Multivitmin pertama di dunia dan telah berusia lebih 100 tahun. Mengandungi 28 jenis multivitamin dan multimineral untuk melengkapkan keperluan nutrisi badan.


9. Collagen Powder - Collagen Shaklee dihasilkan daripada sisik Ikan Merah laut dalam yang mempunyai 1000 dalton collagen yang mudah diserap pada kulit kita. Collagen Shaklee bertindak 3 cara iaitu keanjalan, penghidratan dan antioksidan.


10. Lecithin - dikenali sebagai Pengemulsi lemak semulajadi dan juga penghubung Neurotrasmitter otak kita. Lecithin diekstrak daripada kacang soya organik bukan-GMO dimana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya, 800mg kolin dan 48mg inositol.




Jommm cuba produk Top 10 Best Seller Shaklee hari ni.

Untuk Order, Sila klik kotak biru untuk Online Order. Jika ada sebarang soalan, boleh hubungi saya bila-bila masa.

             
KLIK SINI UNTUK ORDER :
 Order Top 10 Best Seller Shaklee




Sylvia Yong | ID: 591956 | Call / SMS / Whatsapp 014-3559395

Email: sylvia.shaklee@yahoo.com
Facebook : Sylvia Yong

9 comments:

momstercantik said...

Fav saya si vit c tu 😍

Sue Anna said...

Alhamdulilah semua sya dh cuba..fav sya vitamin c...

Falinah said...

Produk terlaris shaklee!πŸ˜€.Sy paling suka vivix😍

mamikembar said...

Kesemua 10 produk tu ada dalam peti ais saya.haha..

Unknown said...

Waahhhh... My fav is here!! 😍

Jida said...

vivix first rank!! memang terbaik itu vivix

Kak Dai Shaklee Sabah said...

semua suda di cuba hehe. mmg terbaik la

Sis Collen said...

Out of 10 dah 8 produk yang sy dah cuba.. So far memang bagus sangatπŸ‘πŸ‘

Unknown said...

Aumm. Semua the best ni ��