Peluang Yang Ditawarkan Dalan Bisnes Shaklee - 3C

Hari ni saya ingin kongsikan peluang yang ditawarkan dalam bisnes Shaklee iaitu 3C; tawaran yang Shaklee sediakan untuk bisnes partnernya.

3C ni semua orang layak selagi memenuhi syarat yang ditetapkan. Sebenarnya mudah dan senang untuk mencapai 3C ini selagi kita berusaha dan ikut cara mentor sediakan
Peluang Yang Ditawarkan Dalan Bisnes Shaklee -  3C
Peluang Yang Ditawarkan Dalan Bisnes Shaklee -  3C

Ok.. Apa itu 3C?

1st C - CASH BONUS
Terbuka untuk semua yang bergelar Shaklee independent Distributor. Cash bonus 5% - 21% untuk mereka yang layak akan dibank-in setiap 14 atau 15hb ke bank akaun masing-masing.

Selain Cash Bonus, Shaklee mempunyai pelbagai bentuk bonus untuk Leader Shaklee seperti Leadership Bonus, Coordinator Incentive Bonus, Key Coordinator Incentive Bonus, Master Coordinator Incentive Bonus dan OV Incentive Bonus.

2nd C - CAR BONUS
Semua SID yang layakkan diri mencapai rank Supervisor ke atas layak dapat Car Bonus dengan syarat capai target Program Car Bonus Shaklee.

Bagi mereka yang layak, minimum Car Bonus setiap bulan RM550 keatas sehingga infinity. Tidak mustahil hanya Car Bonus sahaja boleh mencecah 5 angka.

Car Bonus adalah dalam bentuk Cash dan akan dibank-in sekali dengan cash bonus yang lain. Shaklee bukan bagi sebiji keta tetapi Cash yang kita boleh guna ikut kesukaan kita.

 3rd C - CONVENTION / INCENTIVE TRIP
Terbuka untuk semua Leaders Shaklee dengan mengumpul Conference Points sepanjang cycle untuk layak dapat incentive trip.
Terdapat 2 jenis Incentive Trip Shaklee sediakan iaitu:
1) Regional trip
2) International trip atau pakej umrah dan ziarah.

Incentive trip ini kita boleh bawa mak ayah dan anak-anak bagi leaders yang dah berkahwin; dan boleh bawa adik beradik bagi leader yang masih bujang.
Incentive Trip Shaklee ini sangat mewah yang bertaraf 5-6 Bintang dan semua perbelanjaan ditanggung 100% termasuk penginapan 6 bintang, pengangkutan, makanan dan allowance makan.
Peluang Yang Ditawarkan Dalan Bisnes Shaklee -  3C
Program 3C yang Shaklee Sediakan Untuk Bisnes Partnernya

Best kah best? Hehehe
Mesti lah best kan...

Kalau anda ingin mengetahui cara untuk mencapai 3C ni, jom join saya dan saya boleh guide anda kerana saya sendiri juga salah sorang qualifier 3C


Hubungi saya:
Sylvia Yong | ID: 591956 | 
Contact no : 014-3559395

Email: sylvia.shaklee@yahoo.com
Facebook : Sylvia Yong






3 comments:

Unknown said...

Semua dari kita saja mahu buat atau tidak. Jom pangkah Shaklee!

Sue Anna said...

Wow bestnya bisnes shaklee ni..

Ummi Nabil said...

Bisness yg best shaklee ni 😍