Pengedar Shaklee Malaysia yang Aktif - Kawasan Kota Kinabalu, Penampang & Limbang

Hi kawan-kawan😄

Mungkin ada belum kenal siapa saya kan? acecehhh...

Nama saya Sylvia, mak anak 3 dan surirumah sepenuh masa yang berbisnes online☺.
Boleh panggil saya KakSyl.
Saya Pengedar Shaklee Anda


Saya pengedar Shaklee yang sah dan bisnes leader sejak 2013 masa mula-mula membeli Mealshake untuk anak saya yang underweight gara-gara picky eater (walaupun masa lahir tu berat 3.75kgs😁).

Selepas dah nampak #ShakleeEffect, saya nekad kongsikan produk baik ni sehingga lah hari ni.. dah hampir 4 tahun 10 bulan dah😍

Saya merupakan bekas penghidap gastrik yang teruk dahulu dan setelah cuba ikhtiar dengan #SetGastrik, gastrik saya makin berkurangan dan beransur pulih sepenuhnya.

Dengan sharing pengalaman saya sendiri, saya happy kerana dapat bantu ramai kawan-kawan yang mempunyai masalah gastrik makin sihat dan tidak lagi bergantung dengan ubat-ubatan💖

Kalu kawan-kawan mau beli produk shaklee atau baru mau cuba produk shaklee, boleh whatsapp saya untuk order dan info-info ya.

Saya ada Ready Stock dan set-set kesihatan yang hot & diminati ramai seperti Set kawal tekanan darah, set kawal gula dalam darah, set kolestrol, set kecantikan luaran dan dalaman, set berat badan ideal, set ibu mengandung berpantang dan menyusu dan macam-macam set lagi memenuhi keperluan anda.

Saya menyediakan perkhidmatab COD untuk area Kota Kinabalu, Penampang & juga Limbang - Brunei. Pengeposan ke Seluruh Pelusuk Malaysia dengan menggunakan service Gdex, Poslaju & CityLink.

Jika ada kawan-kawan yang surirumah atau pelajar yang sedang menunggu panggilan kerja, saya sangat mengalu-alukan kamu join shaklee jana pendapatan sampingan. Saya sangat berharap dapat bantu mereka yang ada keinginan untuk berjaya dalam hidup.
Founder Aurora Legacy
Mentor & Biz Leader Shaklee sejak 2013

Jangan risau, modal untuk mulakan bisnes hanya RM65.00 sahaja.



Hubungi saya :

Sylvia Yong
014-3559395
http://Sylviayong.wasap.my
Pengedar Shaklee & Bisness Leader Shakkee

4 comments:

Sihatbahagiaceria.blogsoot.com said...

Murahnya membership fee

cekgumanes said...

Bestnya join shaklee, banyak manfaat

NafisahMusa.com said...

Jom dapatkan vitamin shaklee dari trusted agen ni. 👍

Unknown said...

Mentor hebat Shaklee